Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2012 17:40 - Диагноза
Автор: daizycrazy Категория: Поезия   
Прочетен: 3307 Коментари: 4 Гласове:
5

Последна промяна: 12.12.2012 18:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Родена съм със остра неспособност
да вярвам в режисиран хепи-енд.
Целувките ми имат срок на годност –
раниш ли ме, нагарчат за момент.

Към куп неща съм силно алергична:
фъстъци, насекоми... И мъже –
такива, дето “лудо ме обичат”,
а с вярата ми скачат на въже.

Да, млада съм... Но с тежка диагноза:
не чакам, не забравям, не търпя.
Сърцето си поставих под наркоза,
откакто се влоши и оглупя.

И въпреки, че карам на безсолно,
откриха под клепачите ми дъжд.
От теб съм го прихванала. Неволно...
Обратно си го вземай. Наведнъж.

Не ме обичай. Цялата съм в дупки –
сто грешки ампутирах досега.
Накрая се превърнах във черупка –
ваксина за хроничната тъга.

Пепа Лулова

image




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. raders - Ами хубаво е стихчето, за което те ...
12.12.2012 18:05
Ами хубаво е стихчето, за което те поздравявам. Само не ми се понрави тази рима - непригодност с годност; имаше един поет, който римуваше полковник с подполковник, та се сетих за него ))))
цитирай
2. daizycrazy - :D
12.12.2012 18:17
raders написа:
Ами хубаво е стихчето, за което те поздравявам. Само не ми се понрави тази рима - непригодност с годност; имаше един поет, който римуваше полковник с подполковник, та се сетих за него ))))
Привет и благодаря! Напълно съм съгласна, но цялата история тръгна от "целувките ми имат срок на годност", а дори нямах идея за какво ще да иде реч по-натам. Обаче си държах на тоя стих. Та така ми се върза :) Поздрави!
цитирай
3. daizycrazy - Така може би е по-добре, наистина! :)
12.12.2012 18:30
daizycrazy написа:
raders написа:
Ами хубаво е стихчето, за което те поздравявам. Само не ми се понрави тази рима - непригодност с годност; имаше един поет, който римуваше полковник с подполковник, та се сетих за него ))))
Привет и благодаря! Напълно съм съгласна, но цялата история тръгна от "целувките ми имат срок на годност", а дори нямах идея за какво ще да иде реч по-натам. Обаче си държах на тоя стих. Та така ми се върза :) Поздрави!

цитирай
4. анонимен - Родена съм със тази непригоднос...
12.12.2012 22:18
Родена съм със тази непригодност-
не вярвам в режисирам хепи-енд
Целувките ми имат срок на годност-
ранят ли ме ,нагарчат за момент.

Предложение в случай,че държите на ,,непригодността":)
Поправката ви всъщност е доста по-удачна.
Хубав стих.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: daizycrazy
Категория: Поезия
Прочетен: 182027
Постинги: 109
Коментари: 200
Гласове: 337
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930