Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2012 02:09 - Къдрав жътвар
Автор: daizycrazy Категория: Поезия   
Прочетен: 1319 Коментари: 2 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

По "November rain"/Guns N"roses/

(посветено)

 

Отива ми! Господи, как ми отива
ефирният снежен сатен!
В дантела от облачно бяло се скривам,
трептя в ноемврийския ден.
И тръгвам по дългата бяла алея
към приказно-светла съдба.
А църквата в слънчева радост немее
на прага на нашето „Да”.
Вървя... И изтичат морета от време
до онзи заветен олтар,
до моя красив и мечтан младоженец
с очи от горещ кехлибар.
Отива ти! Господи как ти отива
да бъдеш Единствен за мен!
В ръцете ти само съм истински жива,
летя в ноемврийския ден.
Но малко преди да поставиш на пръста
безкрайност, на устните – плам,
се свличам под благата кротост на кръста.
Умирам. Оставям те сам...
...Обичам те! Господи, как те обичам,
дори разтреперан и блед.
Помни, че вовеки във вярност се вричам,
макар и със устни от лед!
Ноември се лее на сребърни капки
и сякаш смъртта ми е сън.
И сякаш Смъртта е нахлупила шапка
и къдраво свири отвън
на своята огненочерна китара.
Нощта се превръща във Ад...
И целият свят като свещи догаря
в дъждовния призрачен хлад.

Знай, нищо не трае за вечност, любими,
дори и сърцата менят
сезоните в нас – жарко лято във зима,
когато му дойде денят.

Притискаш ме – лебед от сняг, бездиханен.
Ноември е къдрав жътвар...

Усещаш ли пулса ми, топлите длани?
Заспивай, било е кошмар!

Пепа Лулова

image






Тагове:   рок,   смърт,   ноември,   сватба,   дъжд,   поезия,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Почитания!
27.09.2012 11:43
Почитания!
цитирай
2. daizycrazy - Благодаря!
27.09.2012 12:36
анонимен написа:
Почитания!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: daizycrazy
Категория: Поезия
Прочетен: 182478
Постинги: 109
Коментари: 200
Гласове: 337
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930