Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2012 16:49 - Под Кривата Круша
Автор: daizycrazy Категория: Поезия   
Прочетен: 1006 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 20.09.2012 18:07


Летях цяла вечност на свойта метла
(Добре, че е кротка и още ме слуша!),
но вместо да стигна до нови слънца,
(Не знам как!?) паркирах под Кривата Круша.

Погледнах нагоре и...(Що за човек?)
замери ме някой нахално с огризка...
О, край! Разбълбуках се!!! (Кипнах, демек.)
А той ме погледна и взе да се киска:

- Отдавна не кацат тъдява жени...
(Простете, забравил съм свойте обноски.)
Какво Ви доведе по тез ширини?
(Наемам души срещу кредит на вноски!)


- Но чуйте...- подхванах със нотка на яд -
така ли, за Бога, държите се с дама?!
- За Бога ли? В грешка сте. Нашият свят
е АДСКИ различен. И тук Бог го няма.

Провеждаме избори всеки април -
избираме лидер на Кривата Круша.
И той управлява със своя си стил...
(А жител съм...аз...и самичък се слушам!)


И някъде в космоса падна звезда...
В съседна галактика чак се усети,
че Дяволът пусна самотна сълза.
(А адските сълзи са сякаш конфети.)

- Не щете ли, драга, (почти е април)
за кмет да се пробвате в нашето село?

...Кажете ми, Дяволът толкова мил...
(Да моли?) Какво ли до там е довело?!

- Зареждам метлата, че няма бензин
и курс към Земята поемам веднага.
На Кривата Круша ѝ стига един,
а дяволи двама накуп не прилягат!

Помаха ми с кърпичка, тръгна назад.
И повече никога друг не покани
на странния Крушов космически Ад
да бъде почти едноличен стопанин...

Пепа Лулова

image



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. didoignatov - Не ми се случва често...
09.07.2012 11:11
да не знам, какво да кажа, а само да гласувам.
Добра си..... мноооого!
цитирай
2. daizycrazy - да не знам, какво да кажа, а само да ...
09.07.2012 15:15
didoignatov написа:
да не знам, какво да кажа, а само да гласувам.
Добра си..... мноооого!


Благодаря ти МНООООГО :) Слънчево настроение желая!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: daizycrazy
Категория: Поезия
Прочетен: 181708
Постинги: 109
Коментари: 200
Гласове: 337
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031